Alla inlägg under november 2012

Av Jennie Magnusson - 30 november 2012 01:21

Av Jennie Magnusson - 30 november 2012 01:19

Av Jennie Magnusson - 29 november 2012 22:43

Slagit rekord denna månaden med antal läsare:) skoj! Vi hade en lugn och skön morgon.Så när Måns somnat spelade jag och Tilda spel och sen gjorde vi pysselbok.Vid 12 kom Göran och hämtade Tilda.Farmor skulle plocka fram tomtarna idag och då fick T va med.Jag och Måns åkte till Team sportia ,hittade en ny bikini till Tilda i julklapp.Sen tog vi en sväng på stan.Kallt och ruggigt..,Till och med små snöflingor.Gick inom hemmakväll och hyrde Falk"barninfiltratören".Robban,tilda ,Ola och Maja skulle bada i Tyrs hov i eftermiddag.När de kom dit hade de ändrat till vuxensim:( Blev snabbt ändrat till skridskor istället.Barnen somnade vid 20 och sen kollade vi filmen.Riktigt bra:) Pratat m Jo några ggr idag,äntligen kommer hon till helgen<3 både jag och Tilda längtar massor

Av Jennie Magnusson - 28 november 2012 21:09

Fy sjutton vad ont jag har av stygnen..Känner mig lite gnällig,men stramar och drar ordentligt i ryggen.Måns har för första ggr hoppat över ett mål mat på natten:) Vilken skillnad,ska försöka plugga in nappen inatt oxå.Efter vi kört Tilda till dagis åkte vi hem till mamma.Skulle egentligen varit ute och gått med Emma och Troy men vågade inte riktigt med ryggen:( Mamma och jag tog en runda på stan.Hittade både nattlinne och onepiece till Tilda i julklapp.Åt middag med mamma och pappa och sen åkte vi hem för att gå med Melker.Hämtade Tilda och Felicia på dagis vid 14.De har tjatat om att få leka så äntligen fick vi till det,blev dock ingen jättelång stund tyvärr.När R kom hem åt vi ugnstekt falukorv och mos och sen va det dags att åka och lämna Måns hos mormor.Jag och Tilda har varit på simskolan och R är fortfarande på hockey.

Av Jennie Magnusson - 27 november 2012 20:13

Av Jennie Magnusson - 27 november 2012 20:04

Lämnade Tilda på dagis och åkte direkt hem och kröp tillbaks i sängen..Måns är genomförkyld och jag vaknade av huvudvärk som vägrat släppa på hela dagen.Vid 10.30 kom pappa som skulle passa Måns när jag åkte ned till vårdcentralen.Har äntligen blivit fördig att beställa tid för att ta bort 2 födelsemärke på ryggen som kliar ngt fruktansvärt.Bedövningssprutorna gjorde riktigt ont men sen kändes ingenting.Dock kändes det helt plötsligt att det rann blod längs sidan:( Läkaren sydde ihop dem med några stygn som ska tas bort om ca 10 dagar.Måns hade precis vaknat när jag kom hem.Vi åt middag och gick sen m Melker.Hämtade T och körde ned henne till pysselstunden.Måns och jag fick hoppa sången...kändes inte så bra med hans rinnande näsa eller stygnen i min rygg.Robban hämtade sen henne när han slutade jobbet.Gick en runda allihop och när vi kom hem va Maggan och Göran här.Badade sen båda barnen.Måns älskar när Tilda hoppar i tillsammans med honom:)De fick sedan varsin glass!Ja jag vet att det är lite tidigt att ge Måns men han blir helt tokig om han inte får när Tilda äter:)Nu blir det lite bokläsning i soffan.Såren värker ganska bra men hoppas det är bättre imon

Av Jennie Magnusson - 26 november 2012 20:08

Idag har det verkligen inte hänt mkt! Körde Tilda till dagis och sen va det dags att ge Måns gröt när vi kom hem.Efter det somnade både jag och Måns en stund...Skönt och välbehövligt efter gårdagen:)Bestämde mig för att inte göra många knop idag,känns som om man ibland måste tillåta sig själv det.Hann sen med 2 maskiner tvätt innan vi hämtade Tilda igen.Åkte direkt vidare till Kvantum och handlade för kylskåpet gapade ganska tomt.När R kom hem lagade han köttfärssås medans jag lekte med barnen på Tildas rum.Vi åt och sen blev det kvällsrundan med Melker.R är iväg på träning och nu har båda barnen kommit i säng så nu ska jag sätta mig på soffan en stund

Av Jennie Magnusson - 26 november 2012 01:20

Ovido - Quiz & Flashcards