Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

En härlig helg

Av Jennie Magnusson - 17 juni 2013 06:02

I lördags va det dags för dop för lille Fabian.De hade ordnat det så fint hemma i trädgården.Vid 15-tiden åkte vi hem.Åkte och handlade till söndagens utflykt o sen grillade vi här hemma.Började sen regna och åska framåt kvällen.Mysigt att sitta på uterummet men till sist fick vi gå in då vi inte hörde tv:n alls av allt regnande på taket:) igår hade vi bestämt med alla 9 familjerna som vi umgicks/umgås med från vår föräldraledighet med Tilda att ses på hovdala för lek o picknick.Vi spelade brännboll och hade en härlig dag.Är så roligt att träffa alla och barnen börjar nu bli så stora ! Tilda följde med Fam Mohager hem och jag somnade på soffan såfort vi kom hem.Blir inte av med min förkylning och känner mig fortfarande ganska risig ...Vi gick och hämtade Tilda framåt kvällen.Båda barnen somnade vid 20.Skönt att kunna hålla kväll ganska tidigt:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Magnusson - 26 juni 2013 19:31

Går faktiskt riktigt bra att komma iväg till simskolan varje morgon.Ganska skönt att komma upp o va färdiga annars är det lätt att gå och dra på förmiddagen...Körde ned till Jysk och köpte ett skoställ innan vi åkte hem och tog emot Felicia som kommi...

Av Jennie Magnusson - 25 juni 2013 14:21

Så va det då ny vecka igen igår..veckorna rusar iväg och snart står jag bål disken på nisses igen ! Hade med Måns på Tildas simskola och det gick bra.Somnade sen Måns när vi kom hem o passade på att rensa ogräs medans T tittade på film .Maggan o Göra...

Av Jennie Magnusson - 25 juni 2013 14:10

Båda barnen sov länge på midsommardag ! Skönt:) När alla gjort sig iordning cyklade vi alla på picknick .Mamma hade gjort iordning goda tunnbröd med kyckling till lunch som vi åt när vi pausade.På hemvägen stannade vi till vid lekplatsen nere i byn m...

Av Jennie Magnusson - 22 juni 2013 08:50

Vaknade till härligt väder här i Åhus så vi passade på att äta frukost ute.Börjades sen klä midsommarstången men hann bara halvvägs innan regnet kom.Pappa är ju dock uppfinningsrik så det va bara att plocka fram parasollet och fortsätta under det:) V...

Av Jennie Magnusson - 21 juni 2013 07:06

Jag och Tilda hämtade upp Felicia och sen körde jag dem till dagis där det va dags för midsommarfest.Jag o R packade bilen full under tiden och sen efter vi hämtat Tilda åkte vi till Åhus.Va strålande väder o riktigt varmt dock skiljde det 6 grader ...

Ovido - Quiz & Flashcards