Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Jennie Magnusson - 6 juni 2013 05:35

Lämnade som vanligt Tilda och sen gick jag o Måns 5 km.Hade först tagit en morgonrunda m Melker vid 4.30 på 3 km så va ganska trött men skönt när det va gjort.Klippte sen gräset medans Måns lekte i sandlådan o åkte rutschkanan.Efter middagen somnade Måns gott och hade då tänkt sätta mig i solstolen men precis då gick solen i moln:( började titta på filmen " Älska mig igen" ( kan verkligen rekommenderas) Hämtade sen först Tilda och sen åkte vi vidare till hennes gamla dagis för att hämta med oss Saga hem.Även Aidan kom in och lekte en stund.Jag passade på att baka rabarberpaj med vit choklad m jordgubbssmak .Den blev riktigt god:) När R kom hem kände jag mig lite taskig för jag lämnade honom i sticket med alla barn och åkte ut till stallet.Blev en härlig skogstur med finaste Ingvar.När jag kom hem höll de andra på att äta kvällsmat så det va bara att sätta sig till dukat bord.Efter barnen somnat kollade jag klart filmen och tårarna rann.Älskar sådana filmer!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards