Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Jennie Magnusson - 13 juni 2013 12:13

Både jag och Måns har varit rejält förkylda i dagarna 3:( igår va den värsta dagen då Måns i princip inte sovit någonting på natten..tror vi sov 3 h totalt och då hade jag själv feber o rejäl huvudvärk men ville inte väcka R som skulle jobba..Va en slut mamma som försökte göra Tilda så fin jag kunde inför sista dagen på dagis!Tänk min lilla lilla tjej börjar bli stor<3 När jag lämnat Tilda åkte jag o lämnade Måns hos mamma som va ledig .Kan inte beskriva hur skön känslan va bär jag fick krypa ned i sängen igen och lägga huvudet på kudden.Tack snälla älskade mamma för hjälpen! Jag hämtade sen Måns vid 13 o sen somnade han nästan på studs då vi kom hem.Så då passade jag på att vila lite till.Mamma hämtade Tilda och sen va de duktiga och förberedde exotisk planka till kvällsmat för att fira att Tilda nu ska börja skolan:) Så gott va det och sen hade de även köpt presenter till barnen.Vi lämnade kvar Tilda hos dem för att sova över medans vi andra åkte hem.Vi kollade baksmällan 3 innan vi somnade helt slut båda 2.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards