Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Jennie Magnusson - 14 juni 2013 05:56

Äntligen sov Måns mycket bättre och jag kände mig nästan som en ny människa när jag vaknade igår! Min förkylning är dock envis och ger inte riktigt med sig..Hämtade T hos mormor vid 9 och sen åkte vi direkt hem till Betina,Elna och Arvid där vi åt frukost.Tilda stannade kvar när jag o Måns åkte hem.Har verkligen ösregnat mestadels av dagen så slöade mest omkring här hemma innan det va dags att hämta Tilda.( beställde fina kläder till Tilda från pomp de Lux som startade m 40% rabatt igår) Elna följde oxå med oss hem till Tildas stora lycka.Framåt kvällen kom pappa för att hjälpa oss skära till vår nya uterumsmatta men slutade med att det blev R som skar istället:) Blev sen lite stressigt då vi skulle va på kalas kl 18 i Tyringe för att fira Ola som fyllde 28 år igår.Så roligt att se Måns med Fabian.Han är så intresserad av honom och faktiskt väldigt försiktig när han ska röra honom.Fabian låg på en filt och då la sig Måns bredvid för att mysa<3 Så söta!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards