Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Jennie Magnusson - 18 juni 2013 07:05

Så va det dags för sommarsimskola varje dag i 3 veckor framåt :) Sara hämtade Tilda igår då jag insett att det aldrig kommer gå att ha med Måns in i badhuset utan att han går bada:) Sara lämnade sen både Tilda och Maja hos oss så se kunde leka medans hon åkte till sitt jobb.Vid 13 körde jag hem dem till Sara och sen passade jag o Måns på att storhandla och sen sova middag.R hämtade T bär han slutade och sen provade jag att klippa R.Det blev faktiskt ganska bra för att vara första ggr.På kvällen kom Misan,Betina,Nutti o Erica hit för ett litet homeparty m Prick 13.Va inte lätt att få ihop folk med alla avslutningar m.m Men va supertrevligt att sitta och snacka i lugn o ro .De åkte hem vid 22.30 och sen rymde jag upp innan jag hoppade i sängen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards