Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Jennie Magnusson - 4 juni 2013 07:55

Vilken dag det va igår..Helt blå himmel och sol hela dagen lång:) då klagar man inte direkt på att man är hemma och är föräldraledig.Vi cyklade ned till dagis och lämnade Tilda.Fick veta att avslutningen för de barnen som ska börja skolan va flyttade till kl 15 istället för 18 imorgon( idag alltså) tycker det är så dumt att de lägger sånt mitt på eftermiddagen..måste ju va en massa föräldrar som inte har någon möjlighet att va med.När Måns o jag kom hem gick vi 5 km och sen va det dags för lunch.När Måns sov middag gjorde jag inte många knop.Va snabb att sätta mig i solstolen och bara njuta.Sen va det dags att hämta Tilda och på hemvägen stannade vi och köpte varsin glass.Tildas cykel såldes o vi hade picknick på gräsmattan så va en härlig eftermiddag .R hann precis komma hem när hans telefon ringde.Hans mormors bil hade gått sönder så det va bara att köra tillbaka till Tyringe .Tilda följde m och badade hos farmor under tiden.Tyckte synd om Måns så han fick bada i en liten balja då jag inte tyckte det va lönt att fylla den lilla poolen.Fixade kvällsmat till de kom hem ,blev premiär för nypotatis o sill.Sååå gott det är! Åkte en sväng till mamma o pappa och sen va det läggdags för barnen när vi kom hem.Hade extrem huvudvärk så la mig i sängen med ipaden för att kolla film ( en oväntad vänskap) men somnade nog efter 10 min...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards