Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Jennie Magnusson - 3 juni 2013 07:04

Har haft ett litet uppehåll men nu så är det dags att ta tag i bloggandet igen! Vi har haft fullt upp hela helgen ...Startade lördagen med att jag åkte till jobbet o R och Tilda till ridskolan.Måns lämnades av hos farfar Sålänge :) Solen lyste från klarblå himmel och det va riktigt varmt! Så har det varit nu de sista 3 ggr jag tackat ja till att jobba..Fast jag är ledig annars så känns det hårt att gå in o jobba när det är sånt kanonväder! Vet att det kanske låter löjligt men är så det känns:) blev iallafall en rolig lördag och jobba då vi hade en hel del att göra.När jag slutade kl 14 ösregnade det dock!!Så himla konstigt väder.Samtidigt som jag kom hem kom Per och en annan kille som borrade hål genom hela vårt köksgolv ned till källaren så Per kan montera in det sista nya elementet i köket på fredag.De som bodde i huset innan oss har sågat av rör osv till det enda element som är i köket så krävdes en hel del för att det Ska bli bra.Men nu så kommer vi ha varmt även i köket o vinter:)) plus att det ser så mkt fräschare ut med nya element.På kvällen kom först Maja hit som sov över hos Tilda och sen kom Anna o Snicke :) Blev en härlig kväll och Måns körde hela sitt charmregister! Han va uppe till 23 och va strålande glad hela kvällen:) Tilda o Maja somnade inte förrän 24.00 så va skönt igår då alla barnen sov till 8.Blev lite pannkakafrukost innan vi gick en stund till lekplatsen.Efter vi skjutsat hem Maja kom Ola o Heléne in en stund och lite senare även Fam Ståhlberg .Kl 15 va det dags att gå på bio med Tilda o Nellie.Epic hette den och visades i 3D .Så sjukt fin grafik och på hela taget en bra film.Lämnade av Nellue och då hade R o Måns oxå kommit dit för att de skulle bubbla en stund utomhus.Jag tyckte det va svinkallt och satt med en filt runt mig.Hämtade sen pizza på hemvägen och båda barnen sov innan 20.Lugn o skön kväll.Jag passade på att kolla en film som heter Safe haven som va riktigt riktigt bra medans R kollade solsidan för 100:e ggr:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards